суботу, 1 грудня 2012 р.

Розіграш Цукерки до Нового 2013 року!

Розіграш Цукерки до Нового 2013 року!

Велика вдячність ВСІМ за участь у моїй цукерці! Мені дуже приємно розіграти мою першу цукерку – це дуже хвилююче та приємно! Спочатку дуже хвилювалася, а чи взагалі будуть учасники, раділа кожній людині! Дійшла висновку, що моє щасливе число 13. У мене зараз 13 читачів блогу!


А тепер про найголовніше – результати розіграшу!! 
Фанфари!! Вітаємо №1 - Муріко!!! А існує думка, що в рандомі перші та останні числа не випадають – ось бачите, це не правда – випадають всякі!!


Дякую ВСІМ учасникам моєї цукерки!!!





5 коментарів :

  1. Ура!!! Она моя!!!В доме змейку спецом не заводила... верила, что твоя, Ириша, змеючка будет моя!!! Огромное спасибо за это чудо!!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за конфетку!!!!!Поздравляю победительницу!!!!!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.